Tuesday, October 24, 2006

Sisu ja sen kaverit - Sisu and friends
















Nämä langat jäivät mieleen kaihertamaan aiemmin syksyllä ja taannoisella kauppareissulla oli haettava ne kotiin.

I could not get these out of my mind and finally went and brought them home.
















Nämä on tullut hankittua myös... Jotain suunnitelmia näiden varalle on, saa nähdä mitä niistä tulee ja milloin ehdin toteuttaa, mielessä on nimittäin mahdottoman monta projektia.

And I've bought these too. I have some plans for them but it remains to be seen what comes out of it and most importantly, when I have time to do something. I have quite a few projects on my mind right now.
















Minä myös! Tämä pupu saa myös toivottavasti kaverin jossain vaiheessa. Kiva, että joskus voi auttaa muutenkin kuin pelkällä rahalla. Kiitokset pyörönä neulotun apupupun ohjeesta Nice Factorin Marsulle.


Me too! This "helping bunny" hopefully will get a mate at some point. I like the idea of being able to help in more concrete way than mere money. Thanks for the description of this apupupu to Nice Factor.
















Lopuksi vielä yksi kortti.

To round up this post a card that I made.

No comments: